avfärgning! Håret e numer rosa orange!

haha ja jag skojjar inte, heregud vad kul det är att ändra hårfärg:=)
jag har ju som vanligt erfarenhet o vet att det tar tid. MEN jag har lärt mig HUR man
inte ska göra:=) OCH fått tips.
Så jag började m en avfärgning idag.
Om några dagar blir de blondering i oliak steg m
silver shimmer så ja slipper de oranga gula
reflexerna o morotsfärgade håret!

Sen e det bra silverschampo som gäller och regelbundet m balsam
och inpackningar så vips e du snygg blond! Så man måste ha solglajjor
för att kunna spana in dig;)

men så här ser jag ut nu:



it´s looking good blondie;P
har städat, tvättat, bäddat rent på sängen,
köpt svindyr dusch grej inför OP! fi fan..
avfärgat håret (som ni såg)
köpt godis..och är nu fattig och kommer ligga hemma
och va handikappad för mig själv i några dagar.
Jag och fejjan kommer va
bästisar mer än vanligt!

lagom fint när jag ska jobba att se ut som man gör och va
sådär lagom arbetshandikappad! haha

kl ringer 05.00. så snart blir de äckel dusch(ja för att de där descutan e inte okej)
sen krypa ner i nya väldoftande sommar sängkläder..

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0