lite old pics, för er som inte sett dom

livar upp bloggen lite, men dock bilder som många sett i min gamla blogg, och på
Scandalbeauties.com som ja bloggar på oxå där dock
de kommer lite mer glam bilder sen troligen


Supra plåtning , Mattes och Hutboms bilar
inte så nöjd..visa sig att mitt linne o hottisarna
smälte ihop o såg ut som en body i tunneln:(
dumt av mig!


skoj foto utomhus på ekerö m en jätte duktig killkompis
som fota.

fota m Tezz i Nynäs en kylig eftermiddag förra året...

jag o annelie i vårat Rocktema m Stefan.K
en jätteeee gammal bild, min första gång framför kameran någonsin
skitgammal bild, min första gång framför kameran
tror jag det var till o med.

mer kommer sen,,har lite nya plåtningar på g oxå. mer glam kommer de bli.

Glöm inte rösta på Nova i vi föräldra tävlingen!!
Och följ gärna mig via bloglovin, säg till så kikar ja inte din med


ciaaaoo





Kommentarer
Postat av: julia'

fina bilder :)

2010-05-14 @ 12:44:14
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0