regn regn

inget mig emot, eftersom att ja vill hålla mig inne från folk
och så just nu. Nä ja har inte blivit folkskygg, bara tillfälligt lite
stöt ömtålig.

jag har bakat..jag får INTE göra massa onödiga moves.
Men hur ska man undvika? ja lever ju ensam och
Nova kan inte göra så mkt:) jo om de ja ber om
är på hennes nivå så hämtar hon det.

Rätt gulligt:P

jag ska slinga håret lite idag igen, måste. Men egentligen passar de
inte min plånkbok. Eftersom att de där förbannade busskortet kostar
en hel jävla förmögenhet!

till vilken jävla nytta då?

att åka o lämna nova..klarar mig bra från att lämna henne
till dagmamman om ja kan spara pengar på det just nu.
jag måste hitta en ny dagmamma ja kan inte åka bara för att
nu när ja inte har jobb eller pengar:( mat är liksom liteeeee
intressantare än busskort för 700 kr /mån känner jag.....?

DETTA börjar gå mig förbannat mkt på nerverna!!
kan ja inte bara få gå i ide o slippa vakna denna sommar.........





Kommentarer
Postat av: MegaMe

Så länge inte busskortet trollar fram mat, så tycker jag att du ska köra på maten ;)



Sv: Jasså? Vad för magsjukdom? :( Tråkigt sådant där.

2010-05-25 @ 23:03:39
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0