scandalbeautie..

jaa jag måste ha tätare updates där, men de är lite tråkigt ibland tror jag.
här blir de mer bilder av allt möjligt eftersom ja inte alltid tror de är till nöje m dessa bilder.
Jag gillar att ha två bloggar, så va de inte förut men nu så.

tycker ni får kolla in min andra lite då o då;)
har lagt upp bilder på habegär skor!! som bara
måste flytta hem till mig!!:/

måste köra min träning ikväll, måste nog börja på morgonen för ja äter så dåligt om ja'tränar
på lunchen, Måste få in rutinen o äta efter oxå.
annars är det inte bra!

ja vill ha min knapp som man trycker på för att följa den, och
även räknaren. På sidan av min blogg, istället
för att hela tiden göra det efter varje inlägg.

Hur gör man?









bloglovin bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Du lägger in dom i kodmallen i designen istället :)

2010-05-16 @ 16:09:12
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Ms Mix

Vad jobbigt att du har två! Vill ha en att följa..

2010-05-16 @ 17:01:44
URL: http://www.msmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0