step away from my boobs!

ja, de känns som om någon står på mitt bröst!
känner sig lite mörbultad men annars ok.
ser lite ojämt ut nu men tejpen som e skev
och denna ska ja ha i 3 veckor för formen
och snygg bh som man får med...NOT!

men ja hoppas de blir bra i alla fall.
Lasse o putte kom o hämta invalido(mig) och så tog vi en kaffe
hemma o chilla i solen

sen lite senare blev de grilla i Tungelsta hos Danne o Becca mlf
låter bilderna tala för sig.


mätta o belåttna! och massa god marängswiss o trevligt folk!
tack vare Lasse! tack tack..

nu ska invalido vila



Kommentarer
Postat av: Ms Mix

Det blir nog bra gumman! hur kommer det sig att du gjorde om dem?

2010-05-23 @ 04:17:26
URL: http://www.msmix.se
Postat av: Zandra

Hej tösen!

Skönt att höra att du är hemma och vid gott mod ändå! =D

Förstååår det! men så fort du börjar må lite bättre å orkar hitta på saker kommer ju tiden å flyga fram! ^_^

Det var en nu konstruktion, aldrig sett med plastskenor under? eller är det bandage?

Själv har jag läst böcker varvat med filmer för att få just den passiva tiden att gå! ^_^



Har haft en väldigt trevlig helg tackar! hoppas vi kan ses framöver! kramar Zandra

2010-05-23 @ 23:54:30
URL: http://zandrai.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tackar! verkar som att jag gjort rätt när jag försökt mig på nått nytt ^_^

ahaa hu de låter ju jätte jobbigt =/

jag behövde bara hå inlindad och hoppressad första veckan sen är de den jävla dygnet runt sportisen som gäller =P

haha eller hur, men ska man vara fin får man lida pin..ordagrant i dessa fallen =/

toppen, de ser jag fram emot, du får säga till om några veckor när du känner dig redo!

kramar Zandra

2010-05-24 @ 07:39:29
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0