va trevligt!

va kul m alla nya läsare som hittat hit:=)
Vilka ni än är, så välkomna och lämna ett fotavtryck
så kan man spana in er blogg.

åh idag har ja kört de där hemska tränings passet,
Typ 100 situps, 20 av lår o rump övningar m.m
JAG DÖÖÖÖR!!! gör ont, om det ska vara så då vill ja inte va med:(
Men men , hoppas de blir resultat i slutändan!

Nova e så duktig! hon kissar på toan:=) Ingen blöja då inte, säger till själv
när hon vill dit. SÅ jäkla coolt!
2 1/5 år redan bestämt sig för det. jag säger aldrig eller frågar om det.
Undra när hon blir blöjrfri daa. inget bråttom för min del, de kommer ju..

Vi har sprungit i parken o hon har motionerat mig igen!
"Mamma kom! mamma, leka tillsammans.". såå söööt!

sen tacos till middag, och ostbågekväll.

nu blire te o röka, ååh dom börjar ta slut!!!!!!! *panik i förtid*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0